Impactstrategie voor een betere reiswereld
Met hun strategie heeft de Reisbrigade het beste voor met zowel de vakantieganger als de lokale bevolking van de reisbestemming. Het bedrijf wilde naast zijn goede, aansprekende verhaal nu ook zorgen voor concrete acties die passen bij de strategische pijlers. En het gaat niet om de hoeveelheid acties, maar om de haalbaarheid. Om die acties te onderzoeken gebruikte Reisbrigade de IMVO-voucher.
Tijd voor actie
Reisbrigade heeft een implementatieplan gemaakt waarmee het bedrijf haar waarden en strategische pijlers steeds kan blijven omzetten naar concrete acties. In de toekomst breidt Reisbrigade dit onderzoek uit door meer bestemmingen toe te voegen.
“We hebben een advies gekregen dat we als kleine organisatie met een beperkte capaciteit goed kunnen uitvoeren.”
Kim Nooyens, Reisbrigade
De les voor de Reisbrigade is dat het als kleinere organisatie duidelijke keuzes moet maken. Samen met adviseursbureau Beml ontwikkelde Reisbrigade een pragmatisch plan voor toekomstige uitbreiding.