Aflevering 7: Transparante Ketens met Marianne van Keep (Verstegen Spices & Sauces) en Anne Manschot (Enact Sustainable Strategies)

Je kunt binnen je eigen bedrijf nog zo goed bezig zijn, als je leverancier er een zooitje van maakt, zal je product of dienst nooit duurzaam worden. Misstanden in de kleding fabrieken in Bangladesh, maar ook onlangs in de vleesverwerking in eigen land. Wijzen naar een uitzendbureau of leverancier wordt niet meer geaccepteerd. Hoe breng je jouw keten in kaart? Hoe hou je het in de gaten? En kun je echt garanderen dat mens en milieu geen schade oplopen door jouw product. Zijn keurmerken en audits de oplossing?

We vragen het in deze aflevering van Ondernemen in de nieuwe economie aan Marianne van Keep, Director of Sustainability – Verstegen Spices & Sauces Anne Manschot – Market Director – Enact Sustainable Strategies en Maria van der Heijden, directeur van MVO Nederland.

Benieuwd naar meer podcasts?

Voor alle afleveringen in deze serie én voor andere podcastseries van MVO Nederland, klik je op de onderstaande knop!

Terug naar overzicht