Skip naar content

Partners

Index S

ABCD
EFGHI
JKLMN
OPQRS
TUVWX
YZ0 - 9

Greengraffiti

Over Greengraffiti

Beschrijving en activiteiten

GreenGraffiti® is een duurzaam alternatief voor traditionele buitenreclame en draagt een heldere boodschap uit; clean is green. GreenGraffiti® is volledig klimaatneutraal en is een van de eerste bedrijven ter wereld die haar waterverbruik compenseert via de door haar opgezette stichting GreenAdsBlue. Zo draagt GreenGraffiti® op unieke wijze bij aan een beter milieu. Hoe werkt het? Met behulp van een sjabloon, water en een hogedrukspuit wordt een communicatieboodschap op de grond aangebracht. Belangrijkste voordeel van het medium ligt in de flexibiliteit. Een klant is niet gebonden aan een minimale afname, niet gebonden aan een bepaald formaat en kan zelf beslissen op welke plekken ze GreenGraffiti wil inzetten. De inzet van GreenGraffiti®, een van de weinige duurzame alternatieven voor communicatie die beschikbaar zijn, kan daarnaast een hele positieve bijdrage leveren aan de uitstraling van een merk of organisatie. GreenGraffiti® is geen traditioneel bedrijf, maar gebruikt haar business als middel om milieu- en sociale verbeteringen in gang te zetten. Naast onze inzet voor een beter milieu, doneren we elk jaar GreenGraffiti campagnes aan projecten die wij een warm hart toedragen. Kijk voor voorbeelden op http://www.greengraffiti.com/pages/social-responsibility.html Meer informatie over GreenGraffiti vind u op www.greengraffiti.com Meer informatie over GreenAdsBlue vind u op www.greenadsblue.com

Javascript is required to view this map.

Adresgegevens

Overschiestraat 176
1062 XK Amsterdam
Netherland
0203373960

Type organisatie

Midden- en kleinbedrijf

Aantal medewerkers

2 t/m 10

Bedrijfstak

Zakelijke dienstverlening

Product / Dienst

Reclamediensten

Twitter

greengraffiti

RT @InnovatieTop100: Sandtastique Sand printer @greengraffiti. #Adverteren met zand. Outdoor #reclame met lage impact op het #milieu. Insc…

22 apr 2014 - 17:03
greengraffiti

The advertising industry should be driving the sustainability conversation http://t.co/m9A3ikAKIF via @guardian

21 apr 2014 - 11:14

Video

Nieuws

Er zijn geen resultaten

Agenda

Er zijn geen resultaten

Terug naar hoofdnavigatie

Samen veranderen