Amsterdam RAI

Over Amsterdam RAI

Beurs en congres gebouw. De ontmoeting en uitwisseling tussen mensen, merken, producten, ideeën en ervaringen zet mensen en bedrijven in beweging. Het inspireert en verlegt grenzen. Amsterdam RAI wil het centrum zijn waar die uitwisseling plaats vindt en waarde wordt gecreëerd voor organisatoren, exposanten en bezoekers. Amsterdam RAI profiteert daarbij van de wereldwijde aantrekkingskracht van de stad Amsterdam met haar in I Amsterdam benadrukte kernwaarden creativiteit, handelsgeest en innovatie.

Beurs en congres gebouw. De ontmoeting en uitwisseling tussen mensen, merken, producten, ideeën en ervaringen zet mensen en bedrijven in beweging. Het inspireert en verlegt grenzen. Amsterdam RAI wil het centrum zijn waar die uitwisseling plaats vindt en waarde wordt gecreëerd voor organisatoren, exposanten en bezoekers. Amsterdam RAI profiteert daarbij van de wereldwijde aantrekkingskracht van de stad Amsterdam met haar in I Amsterdam benadrukte kernwaarden creativiteit, handelsgeest en innovatie.

Over Amsterdam RAI

Type organisatie:
Midden- en kleinbedrijf
Aantal medewerkers:
251 t/m 500
Sector:

MVO activiteiten

Amsterdam RAI streeft naar het creëren van waarde op ‘sterrenniveau’ in een veilige, gezonde en milieuvriendelijke omgeving voor al de werknemers, gebruikers en belanghebbenden van het gebouw. Daartoe worden jaarlijks substantiële investeringen gedaan in mensen en in technische, duurzame, bouwkundige voorzieningen evenals het veraangenamen van de inrichting. Amsterdam RAI kiest ervoor verder te gaan dan voorgeschreven wetgeving en actief te zoeken en te investeren in de duurzaamste en milieuvriendelijkste oplossingen die binnen afschrijftijd rendabel zijn . Medewerkers worden actief bij de plannen betrokken en gestimuleerd input te leveren, ook bij het ondersteunen van sociale projecten. De stappen binnen het verduurzamingproces zal de Amsterdam RAI duidelijk communiceren met alle belanghebbenden. De Amsterdam RAI streeft ernaar eind 2008 te voldoen aan de criteria voor de keurmerken ‘The Green Key’ en ‘The Green Globe’. Aan deze intentieverklaringen hangen voor 2008 9 projecten die variëren van een groen inkoopbeleid tot het sterk verminderen van afval, water en energie.

This company has not done the MVO Maps scan yet.