Skip naar content

Communicatie en marketing

Communicatie en marketing

De 4 stappen van een succesvol MVO-beleid

Hoe start ik met MVO? Dat is verreweg de meest gestelde vraag aan MVO Nederland. Op deze complexe vraag is nu een simpel antwoord: doorloop het nieuwe online stappenplan MVO STEPS.

Al 4.000 bezoekers voor verbeterde Risico Checker

De MVO Risico Checker is een populaire online tool waarmee u MVO-risico’s in het buitenland controleert. Al meer dan 4.000 unieke bezoekers hebben de tool gebruikt. Sinds 2 december levert hij bovendien nog betere rapportages.

ISO 26000 in 10 minuten

Benieuwd hoe ver u bent met MVO volgens de MVO-richtlijn ISO 26000? Via de website startenmetiso26000.nl kunt u dat binnen 10 minuten ontdekken.

Internationaal MVO in de versnelling, een belangrijke rol voor brancheverenigingen

Vodafone introduceert duurzaamheidslabel gsm-telefoons

Vodafone Nederland gaat mobiele telefoons voorzien van een eco-score - een label dat laat zien welke impact een mobiele telefoon heeft op het milieu en de maatschappij. Met deze eco-score kunnen klanten een beter geïnformeerde beslissing nemen over de aanschaf van hun smartphone of mobiele telefoon.

Sustainable Finance Lab presenteert conclusies

'BEDRIJVEN MOETEN WELVAART EERLIJKER VERDELEN'

MVO Nederland Academie: Hoe te communiceren over MVO?

Communiceren over MVO staat gelijk aan inzicht geven in de manier waarop u als bedrijf omgaat met de relevante duurzaamheidthema's die in de sector spelen.

Aanvraag IMVO-vouchers tot 1 oktober 2012

Tussen 1 april en 1 oktober 2012 kunnen onze MKB-partners een aanvraag indienen voor een IMVO-voucher. De De eerste 3 aanvragen zijn deze week al binnengekomen.

Maak kans op prijs voor beste MKB-verslag

Kans maken op de prijs voor het beste MKB-verslag? Doe mee met de Transparantiebenchmark 2012.
Terug naar hoofdnavigatie

Samen veranderen